Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:

 

 

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Siemens spustil novou kampaň s názvem Myslete na lidi!

23.7.2018, Zdroj: SIEMENS (http://www.siemens.com/entry/cz/cz/)

Český Siemens spustil B2B kampaň s názvem „Myslete na lidi“ zaměřenou na technologie pro chytrá města. Na webu www.mysletenalidi.cz představuje vybraná řešení pro „smart cities“ a výhody, které jejich implementování přinese jak městským samosprávám, tak jejich obyvatelům.

Kampaň spuštěná na konci května se ptá „Jak zvýšit kvalitu života obyvatel vašeho města?“ a je zaměřená především na vedení měst, developerské společnosti a další městské investory. Na webových stránkách www.mysletenalidi.cz Siemens například ukazuje jak zlepšit dopravu a průjezdnost ve městě, zefektivnit provoz budov, lépe hospodařit s elektrickou energií nebo zlepšit ovzduší.

„V naší kampani chceme

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu Stavební klub profi.
Pravidelné zpravodajství
 +420 222 539 333  info@stavebniklub.cz
 
 Napište nám
 Beru na vědomí, že tento formulář neslouží pro zadávání odborných dotazů, ale pro zasílání Vašich podnětů a postřehů k fungování portálu. Pro zadávání odborných dotazů prosím používejte tento formulář. Děkujeme za pochopení.
 Děkujeme, na Váš podnět budeme reagovat do 24 hodin v rámci pracovního týdne.
Input: