dnes je 28.3.2024

Input:

Vzorové dokumenty

27.9.2010, Zdroj: Verlag Dashöfer

3.9.3.1
Vzorové dokumenty

Stáhnout vzor

VZOR Č. 1 SMLOUVA O DÍLO NA ZHOTOVENÍ PŘÍPRAVNÉ A PROJEKTOVÉ DOKUMENTACE

Číslo SOD objednatele:

Číslo SOD zhotovitele:

SMLOUVA O DÍLO

na zhotovení přípravné a projektové dokumentace.

Smluvní strany uzavírají tuto smlouvu na základě § 536 a násl. zákona č. 513/1991 Sb., v platném znění (obchodní zákoník) a podle § 12 zákona č. 137/2006 Sb., v platném znění, a předpisů souvisejících a podle zákona č. 360/1992 Sb., v platném znění, a zákona č. 183/2006 Sb., v platném znění (stavební zákon), a předpisů souvisejících. Součástí obsahu smlouvy o dílo je Zadávací dokumentace.

Článek 1 Smluvní strany

1.1. Objednatel

Ředitelství silničního hospodářství

Krasova 455/12

145 05 Praha 4

Jehož jménem jedná: Ing. Jan Kabeláč, ředitel

Za zadavatele je oprávněn jednat:

ve věcech smluvních: Mgr. Vlasta Jírovcová

ve věcech technických: Ing. Jan Bezooký

Bankovní spojení: Komerční banka, Praha

číslo účtu: 100-23467875/0200

IČ: 77889988

DIČ: CZ 77889988

Dále jen objednatel

1.2. Zhotovitel

Projektant, s.r.o.

Karmenská 677/12

140 00 Praha

Zastoupený: Ing. Jan Kabeláč, jednatel

Za zpracovatele je oprávněn jednat:

ve věcech smluvních: Ing. Jana Hodáčová

ve věcech technických: Ing. Jiří Švehla

Registrován u: Krajský soud, Praha

Spisová značka: oddíl C, vložka 7867

Základní kapitál: 23 000 000 Kč

Bankovní spojení: ČSOB, pobočka Praha

číslo účtu: 345676545/0300

IČ: 89765678

DIČ: CZ 89765678

Dále jen zhotovitel

Článek 2 Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy je zhotovení projektové dokumentace podle vyhlášky č. 499/2006 Sb.

Článek 3 Cena díla, fakturace a platební podmínky

3.1. Cena bez DPH: 500 000 Kč

DPH 20 %: 100 000 Kč

Cena s DPH: 600 000 Kč

Slovy: šestset tisíc korun českých

3.2. Způsob určení ceny

Cena je určena nabídkou. Cenová kalkulace, uvedená v příloze 1 této smlouvy, je její nedílnou součástí.

3.3. Platební podmínky

1. varianta – při jednorázové úhradě

Faktura bude vystavena po řádném skončení a písemném převzetí díla objednatelem.

2. varianta – při etapové úhradě

Úhrada ceny za dílo bude provedena po etapách po odevzdání jednotlivých částí díla. Měsíčně provedené práce budou fakturovány dílčími měsíčními fakturami. Zhotovitel ve faktuře vyčíslí zvlášť cenu bez DPH, zvlášť DPH a celkovou fakturovanou částku včetně DPH. Konečná faktura bude vystavena po řádném skončení a písemném převzetí díla objednatelem, a to bez vad a nedodělků.

3.4. Fakturace

1. varianta – při jednorázové platbě

Fakturadaňový doklad – vystavená zhotovitelem, musí obsahovat náležitosti podle § 28 zákona č. 235/2004 Sb., v platném znění (zákon o dani z přidané hodnoty).

Faktura je splatná do 60 dnů ode dne doručení na adresu:

Ředitelství silničního hospodářství

Krasova 455/12

145 05 Praha 4

Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu, která neobsahuje náležitosti podle platných právních předpisů, nebo budou-li tyto údaje uvedeny chybně.

Zhotovitel je povinen podle povahy nesprávnosti fakturu opravit nebo nově vyhotovit.

Peněžitý závazek placený prostřednictvím banky je splněn odepsáním částky z účtu objednatele.

2. varianta – při etapové platbě

Faktury – daňové doklady – vystavené zhotovitelem, musí obsahovat náležitosti podle § 28 zákona č. 235/2004 Sb., v platném znění (zákon o dani z přidané hodnoty). Faktury jsou splatné do 60 dnů ode dne doručení na adresu:

Ředitelství silničního hospodářství

Krasova 455/12

145 05 Praha 4

Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu, která neobsahuje náležitosti podle platných právních předpisů, nebo budou-li tyto údaje uvedeny chybně.

Zhotovitel je povinen podle povahy nesprávnosti fakturu opravit nebo nově vyhotovit.

Peněžitý závazek placený prostřednictvím banky je splněn odepsáním částky z účtu objednatele.

Článek 4 Dodací podmínky

4.1. Výchozí podklady a údaje k zhotovení díla

dokumentace pro územní rozhodnutí

Termíny předání výchozích podkladů: po uzavření smlouvy

4.2. Způsob provedení díla

Zhotovitel provede dílo samostatně, na vlastní náklad a nebezpečí. Zhotovitel je oprávněn k provádění projektové činnosti podle zákona č. 360/1992 Sb., v platném znění, a předpisů souvisejících.

4.3. Místo předání díla

Dílo bude dodáno na adresu:

Ředitelství silničního hospodářství

Krasova 455/12

145 05 Praha 4

4.4. Termín plnění

do 27. 11. 2010

1. varianta

Zhotovitel je povinen dodržet termín plnění.

2. varianta

Objednatel povoluje předat dílo před termínem plnění.

4.5. Podmínky provádění díla

Zhotovitel bude smluvené dílo realizovat v souladu s výchozími podklady a pokyny objednatele, podmínkami pro jeho realizaci dohodnutými v této smlouvě o dílo.

4.6. Kontroly provádění díla

Kontroly se budou vykonávat průběžně během zhotovování díla formou pořádání výrobních výborů. Zhotovitel předá objednateli ke konečné kontrole úplnou soupravu projektové dokumentace minimálně 14 dnů před termínem ukončením díla.

4.7. Zajištění jakosti díla

Dílo musí být provedeno v jakosti podle platných technických norem a předpisů.

4.8. Předání předmětu díla

Dílo je provedeno jeho dokončením a předáním objednateli Zápisem o předání a převzetí díla.

4.9. Počet vyhotovení:

Zhotovitel dodá dílo v počtu 12 ks.

4.10. Vícetisky

Objednatel je oprávněn si vyžádat vícetisky a zhotovitel je povinen vícetisky dodat v termínu dle písemné dohody s objednatelem.

Článek 5 Přechod vlastnických práv a nebezpečí škody

Již od zahájení prací je vznikající dílo ve vlastnictví České republiky s příslušností hospodařit s majetkem státu pro objednatele. Nebezpečí škody na zhotovované věci však nese až do okamžiku podepsání Protokolu o předání a převzetí díla zhotovitel.

Článek 6 Odpovědnost za vady díla

Zhotovitel splnil svou smluvní povinnost řádným a úplným dokončením díla.

Objednatel má právo reklamace vůči zhotoviteli. Zhotovitel je povinen odstranit případné zjištěné vady na svůj náklad v dohodnuté lhůtě.

Článek 7 Záruční lhůta a uplatnění nároků z vad díla

Záruční doba začíná běžet od termínu předání díla bez vad a nedodělků a sjednává se na 20 měsíců. Objednatel je povinen oznámit bezodkladně zjištěné vady díla zhotoviteli a sjednat jejich odstranění v termínech dle vzájemné dohody. V případě převzetí díla s vadami a nedodělky, které nebrání užívání díla, se považuje za rozhodující stanovení začátku záruční doby termín odstranění vad a nedodělků. Teprve od tohoto termínu začíná plynout záruční doba a je možné vystavit fakturu. V

Nahrávám...
Nahrávám...